Druknar snart i den där

Skrivet 2011-11-08 Klockan 06:33:51

När jag igår kom till skolan och knäppte upp jackan så fick jag en kommentar av en klasskamrat. "Du drunknar ju snart i den där". Blev förvånad. Tycker själv inte att den är så stor. Men jag har haft bälte över mina delade magmuskler för att trycka tillbaka fett o dyligt så att musklerna har chansen att gå ihop bättre. 

När jag gick hem ifrån skolan igår så gjorde det grymt ont på baksidan av mina ben, både lår och vader. Mest låren. Hoppas det inte är lika idag när jag ska gå till och från skolan. 

Satte i mig muffinsen igår som var kvar. =(  Att jag inte kan låta bli, därför det ska in i frysen. Är det i frysen ja DÅ kan jag låta bli. 

Jag måste bli bättre på att äta ordentlig mat. Har slarvat en hel del senaste tiden.. 

Igår fick jag lirka ut 2 ärtor som sonen tryckt upp i samma näsborre. Busungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!