Fullt upp

Skrivet 2011-11-20 Klockan 11:53:59

Idag blev det knappt 30 min på motionscykeln innan frukost. Var tungt idag... Men jag var uppe ett tag på den och trampade i alla fall. 

Håller på och bakar och städar in i de sista. Måste snart in i duschen oxå. Får fortsätta med de sista sen efteråt. Har damsugat och torkat golv. Var och handla förut.. Köpte glass att bjuda på. Inget godis. Har inte ätit någon chokladboll i dag heller, smakade 2-3 st igår. Det är LITE för att vara mig. Jag kommer säkert få fika över men då tänkte jag gå över med lite till grannen. Smart då har jag det inte hemma och kan sätta i mig! =)  

Jag har börjat fundera på om jag ska ta helkroppskort för att ha att jämföra med. Har tyvärr inget från förra sommaren, hade varit intressant att se annars... Hittade ett nu där jag sitter i soffan med sonen som är taget på min födelsedag förra året. Hmm jag var riktigt stor men jag tycker jag FORTFARANDE är jättestor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!