Hittade lite energi

Skrivet 2011-11-16 Klockan 21:11:16

Oj jag hittade lite ork nu ikväll... Sonen somna 18.20. Efter det har jag ätit kvällsmat (te, skorpor och liten chokladröra), cyklat på motionscykeln i 20 min (lite intervall), plockat, rengjort matta, plockat in disk och diskat. Det är mer än jag trodde jag skulle orka göra. Höll på att somna där efter kvällsmaten ett tag. Men nu måste jag lägga mig och försöka sova. Sonen lär nog vakna tidigt... Tror han blir hemma imorgon med. Trist på födelsedagen men de får bli lite ändringar. Blir fika här imorgon em/kväll med hans favoritkusin och sonens pappa. 

Jag känner mig lite nöjd med att jag har varit uppe på motionscykeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!