Idag har vi varit ute och fartyg. Varit på...

Skrivet 2011-11-26 Klockan 22:07:38

Idag har vi varit ute och fartyg. Varit på stan, kollat på julmarknad och köpt stjärnor till vardagsrummet. Totalt som vi gick blev nog 3 timmar, dock inte alls snabbt. Men förbränningen e ju mera än att bara ta det lugnt. Åt godis igår kväll och nu ikväll. Mindre mängd än tidigare.. Maten var gått bra idag annars. Imorgon ska vi till min mamma. Får se hur magen mår om jag orkar gå dit, tror det tar ca 1 timme dit. Vore ju bra med luft och motion. Jag e nervös Ang bråket. Tänk om jag inte ens får träffa en läkare på kirurgen.. Men lite rädd också tänk om det verkligen blir operation.. Hur ont kommer de göra och hur ska jag lösa det med sonen. Jag kommer ju inte få lyfta tungt första tiden. Det löser sig nog men är tänkar som snurrar i huvudet på mig. Dags att försöka sova. Hoppas inte sonen vaknar kl 5 imorgon med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!