Motion istället för sötsak

Skrivet 2011-11-15 Klockan 20:26:57

Nu ikväll var jag faktiskt lite duktig. Jag letade fram min motionscykel, satte mig och trampa när det var biggest loser på tv. Jag tampade ca halva tiden framåt och halva bakåt. Det är lättare bakåt, ger säkert inte alls lika mycket träning. Men jag satt kvar och trampade bakåt, måste väl vara bättre än bara framåt. Totalt satt jag 30 minuter. Märks tt jag har fått mera benmuskler samt att det var en himla motivation att sitta och titta på tvprogrammet. Försökte att inte titta på klockan... Fick upp pulsen. Blev inte så jättesvettig. 

Tidigare ikväll så tänkte jag att jag var så sugen så jag skulle gjort någon röra med grädde, kakao och socker. Men det blev motion istället. 

Sover dåligt då sonen sover dåligt pga hosta. Han vägrar sova dagtid oxå. Kanske börjar han bli så stor att han inte behöver det... Hoppas på att det blir bättre i natt. Imorgon tänkte jag att han ska gå halvdag på dagis. Jag hämtar kl 12 efter maten då han ska få följa med mig till skolan. Har föreläsning 13-17. Fick veta tiderna idag. Det är rörigt värre på skolan!!!!!  

Jag har precis njutit av en kopp te och 2 skorpor. I mitt te har jag nu lite honung (inte ens ½ tsk) jämfört med tidigare när jag hade 1 hel sockerbit i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!