Peppar mig själv

Skrivet 2011-11-10 Klockan 06:40:19

Igår var jag och pluggade hos klasskamraten (förlåt för upprepning). Blev totalt 60 min gång. Var lite kallare igår än det har varit men värst var det när jag gick hem. Fy satan vad kallt det var då. Måste komma ihåg att lägga ner vantar i väskan. 
Jag ska till samma klasskamrat idag med, bra med motion. Blir fjärde dagen denna vecka som jag får de vardagliga promenaderna. Fast egentligen är det ju femte dagen i rad då jag var ute och gick i 50 min i söndags med. Vilken skillnad från i januari när jag började på skolan. Då tog jag bussen och tyckte det var långt att gå från näst närmaste hållplatsen. Igår knöt jag skorna genom att böja mig ner och ha foten kvar på golvet, fick en plötslig insikt. Det var inte lika jobbigt som det brukar vara. Magen brukar vara mer i vägen. Det är så härligt när det händer sådana saker!

Bra igår, promenad till och från klasskompis
Dåligt igår, köpte cashewnötter med choklad och åt.
Bra idag, ska promenera 60 min totalt idag med. Har ordentlig lunch med mig (mycket viktigt). Har fått sova bättre i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!