Så mör i kroppen

Skrivet 2011-11-20 Klockan 21:23:41

Så grymt trött... ligger utslagen i soffan, kroppen gör ont lite här o där. SÅÅÅÅÅ trött... Ja det tåls att upprepas. Har ätit en del överblivet fikabröd nu ikväll. Vet inte vad jag ska göra med det som är kvar, åt inte upp ALLT. Kanske ta med lite till skolan imorgon. Jag hade fungeringar på att köra intervallet på motionscykeln.. men det var tidigare, innan firandet. Tanken har inte funnits efteråt, inte heller orken. 

Imorgon är det måndag igen... Jag ska gå till skolan. Men vad jag ska göra där vet jag inte... Blir väl att snacka bort lite tid. Vi har inte kommit igång med något ämne än så inga uppgifter finns att göra. 

Hmm, hur ska jag ta mig in till sängen utan att behöva resa på mig?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!