Trött torsdagkväll

Skrivet 2011-11-10 Klockan 21:23:27

Idag har jag inte ätit något godis eller fikabröd. Drack 3 klunkar coca cola förut efter maten. Det var det onyttigaste idag. Har precis druckit en kopp te. Jag har ont i halsen och vet att te brukar hjälpa. Jäklar vad gott det är. Köpte nyligen hem mitt favoritte... Skogsbär tror jag det heter, i en pyramidpåse. Gott gott gott. 

Idag har jag ätit shake till frukost, 1 bananer till mellis, 1 kycklingenchilada med sallad, 1 shake till mellig och 1½ (medium tortillas fyllda) tacos till middag. Och nu 1 kopp te (med 1 sockerbit och lite mjölk i). 

Är ganska trött så blir nog sängen snart. Gick till klasskompisen på 20-25 min idag. Sen tog det nog 30 min hem några timmar senare. Så nästan 1 timmes promenad blev de idag. 

Imorgon ska jag tvätta tidigt.. 

Se vad vågen säger imorgon. Tror på litet plus eller samma som förra veckan. Borde kanske mäta mig imorgon oxå.. Får se vad som hinns med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!