Veckans vikt

Skrivet 2011-11-04 Klockan 11:46:51

Vågen visade: 103,4 kg
+/- veckan: +0,3 kg
Totalt resultat: -17,6 kg

Ett plus på vågen, hade väntat mig det. Har inte skött mig som jag borde denna vecka. Har varit mycket rörigt om vissa saker. Förvånad att det inte var ett större plus. Jag fick mensen igår också. (peppar peppar ta i trä så har jag inte lika mycket värk längre)

Igår gick jag till en klasskamrat, pluggade och gick hem. Totalt 1 timmes promenad. Är trött idag då jag kom sent i säng. fastnade vid chatten, pratade med någon jag inte pratat med på länge. Inte träffat på 3 år. Var lite kul att prata minnen från när vi först träffade varandra första gången. Synd att han bor i ett annat land, hade gärna lärt känna honom ordentligt. Han är rolig att prata med helt klart. =) Fick en liten egoboost och det är ju aldrig fel. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!