17 kg och skillnaden syns

Skrivet 2011-10-18 Klockan 13:44:36

Hemma igen från skolan.. Vilar magen lite och ska snart skriva stödord inför redovisningen imorgon. 
Det känns ändå ganska bra tror jag. 

Har använt södbältet en hel del idag. Gick inte till skolan, men gick hem. 
Tog kort då jag kände mig fin idag. Jämförde det kortet med ett kort från sommaren 2010... Det är skillnad. Det är även skillnad på det jag tog när jag gått ner 14,5 kg (1 år i tidsskillnad). Även med det i från i somras så är det skillnad. Roligt att se. Mycket roligt att se eftersom jag har svårt att se det till vardags.. Börjar fundera på om jag ska ta helkroppskort för att kunna följa skillnaden där med. Jag ska ha ett helkroppskort någon stans... men minns inte vart. Kan finnas på gamla datorn kanske.. 

Vem vet, en vacker dag kanske jag vågar sluta vara anonym och visa helt skillnaden. Eller kanske inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!