Deppig ikväll

Skrivet 2011-10-09 Klockan 21:14:50

Känner mig ensam ikväll... Var på firande med hela familjen. Det blir så stor kontrast när vi kommer hem och det är bara vi. Sonen bråkade och skulle inte somna men somna ca 20.30 till slut. 
Vi gick hem från syrran, tog vägen förbi ica och köpte mjukost och en chokladkaka till mig. Fyy mig... Det är det värsta när jag börjar bli deppig och ensam... att det är sååå svårt att stå emot. *suck* 

Deppar inför julafton. Blir nog bara mamma, jag och sonen min. Gillar inte dessa jular.. Vill ju vara flera. Men syrrorna, den ena ska erbjuda sig jobba och den andra vill bara vara helt själv. På jul... Ingen som tänker på att jag kanske vill ha en vettig jul för sonen min. Det verkar inte som hans pappa vill fira jul med sin familj då det var så tråkigt förra året. Förstår att det är struligt när föräldrarna som skilt sig och det skar sig rejält mellan dem. 

Just nu känns det som jag kommer vara singel för evigt... *suck* Saknar såååå någon speciell... Men vet också att det är väldigt svårt att hitta någon om man aldrig går på dejter osv. Blev bara så fel sist. Börjar läka efter de... 

Förlåt men det blev en deppkväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!