Jag var och tränade på förmiddagen. Det gi...

Skrivet 2011-10-15 Klockan 22:08:54

Jag var och tränade på förmiddagen. Det gick bra. Prövade lite olika maskiner. Var skönt att komma hem, äta och duscha efteråt. Ikväll har jag njutit av en påse smågodis. Var himla sugen på det tidigare idag. Imorgon får de nog bli en promenad för sonen och mig. Bara att vi måste klä på oss ordentligt. Det är riktigt kallt ute! Annars vet jag inte vad vi ska göra. Får se om vi åker en sväng med kollektivtrafiken, han älskar det. Sonen är väldigt mammig fortfarande. Gulligt ibland, jobbigt ibland. Lite orolig hur de blir nästa helg när han ska vara hos sin pappa fredag till söndag. Vi utökar till hela helgen från tidigare lördag till söndag. Jag kommer nog sakna honom en hel del också! Nu dags att sova så jag orkar upp imorgon när lillälsklingen vaknar. Just de, ett nytt uttryck kom till mig idag. Bränna fett och tona kroppen. Känns som det är vad jag gör (anpassat till vad jag klarar av så klart).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!