Morgonpromenad

Skrivet 2011-10-21 Klockan 09:45:58

Tog promenad efter jag lämnat sonen på dagis. Gick ganska fort. Tog en runda som jag tagit tidigare och denna gången tog det 30 min, mot tidigare 40 min. När jag hade varit ute i ca 20 min så började det bli riktigt jobbigt i benen. De tog emot, de ville bara sätta sig ner. Men vad skönt det känns nu!!!!!   Jättehärligt fint väder ute, kallt men soligt. Det var lite småhalt på vissa ställen. Vilken energi jag fick, kick efter vågen så jag bara körde på. När jag nästan var hemma började jag känna av lite yrsel och trötthet. Stretchade benen här hemma nu också, det har jag blivit riktigt dålig på att göra. 

Nu ska jag göra lite skoluppgifter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!