Peppar mig själv igen

Skrivet 2011-10-13 Klockan 07:27:41

Det går så där. Sonen spydde i min säng natten till tisdag, blev inte mera sjuk (som tur var). Det var verkligen inte roligt att bädda om i sängen mitt i natten, duscha av honom och fixa. Jag har känningar av visdomstand igen med, käkar värktabletter för det. Har mycket ont i huvudet med. 
Jag har slarvat med magövningarna samt inte haft bältet och det märks skillnad. Så nu har jag bältet på mig och har gjort plankan.

Gjorde tacopaj i förrgår, hade i extra lök, riven morot, hackad paprika för att få mera nyttigheter i.
Köpte nytt bröd igår, Fröfria heter det. Ett nyckelhålsmärkt bröd. Inte fullkorn (lite fullkorn ingår såg jag nu) men lite mörkare. Sonen gillade det helt klart! Jag tyckte väl de smakade oki. 
Första gången på länge som jag äter macka till frukost, senast var nog när vi sov ute hos sonens pappa. 

Idag ska jag titta på gymmet här i området på förmiddagen. Gillar jag det så har jag funderingar på att gå in till kontoret direkt och fixa så jag får tillgång till det. Skulle haft med en vän men hon fick jobba. 

Jag cyklade på motionscykeln igår, ca 15 min. Jag behöver komma igång med promenader även när jag inte ska till skolan. Är mycket jag behöver komma igång med eller skärpa mig med i och för sig... 

Dags att titta mycket på korten där jag har gått ner 14,5 kg, vilken skillnad det är!!!!!  Peppningsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!