Sliten

Skrivet 2011-10-25 Klockan 08:07:41

Jag är sliten, väldigt trött. Väntar på att sonens pappa ska komma och vabba. Sonen är sjuk. Han har inte sovit ordentligt sedan han kom hem i söndags eftermiddag. Tur jag är tjej och kan sminka mig så jag inte ser lika trött ut som jag egentligen är. Sålde en bok igår till en klasskamrat, trevligt. 

Jag vill helst krypa ner i sängen och sova... elle nåt. Skönt att sonens pappa kan ta honom så jag får gå till skolan... Måste göra mig klar så jag kan gå direkt när han kommer. Måste skriva ut lite papper innan vi börjar lektionen. 

Träffade killen från helgen igår en snabbsväng på lunchen, vi satt bara o pratade. Får se vad som händer eller inte händer där. Jag är nyfiken men har fått lite kalla fötter... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!