Uj uj drama drama drama

Skrivet 2011-10-20 Klockan 12:14:32

Jag verkar hamna mitt i drama utan att jag velat eller gjort så mycket... Blir så trött på vissa folk.
På killar som funderar på och vill göra slut men som inte vågar (elle nåt) göra det, och som inte pratar med flickvännen.
Och på tjejer som säger det är slut och kastar ut killen, men som dagen efter inte verkar mena det. Men som oxå inte pratar med killen... Utan hoppar på mig på msn. 

Prata, prata, prata. Jag svarade henne att jag vet att hon är hans tjej och att jag sagt till honom att de behöver prata och arbeta på sitt förhållande. Att jag bara är en vän (för det ÄR JAG!!!!!! Jag rör inte andras killar) 
Han menade på att han inte hade något att säga henne och det var hon som kastade ut honom. Men verkade till slut som han skulle åka hem och prata med henne. 

Jag pallar inte drama, inte när jag blir inblandad och jag är bara vän!!!!!!! Eller bara nätvän faktiskt... 
Kan ju hoppas att jag bidragit till att något verkligen hände, att de PRATADE och kom fram till hur de verkligen ska ha det. Det är barn inblandade och hattande fram och tillbaka är inte bra för någon av dem. Givetvis fortsätter jag inte prata med killen om de ska satsa och arbeta på förhållandet! DET är ett krav JAG skulle ställa om jag vore i tjejens sits. Misstänker att hon kommer ställa det kravet och det är INGET bra att han går bakom ryggen på henne i så fall. 

Jag får dåligt samvete fast egentligen har jag inte gjort något fel. Jag är singel.. Jag har inte ens träffat denna kille.. Jag har inte frestat honom... Vi har inte ens bytt telefonnr.. 

Jaja lite tankar så här på torsdags lunchen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!