Veckans vikt

Skrivet 2011-10-21 Klockan 07:02:16

Vågen visade: 103,0 kg
+/- veckan: -0,9 kg
Totalt resultat: -18 kg
BMI: 40,2

Det blev ett riktigt bra resultat denna veckan, jag är nöjd!!!!!  
Jag har inte ätit så mycket godis i veckan (och i begränsade mängder när jag har gjort det), ingen läsk. Har rört på mig en hel del. Ätit regelbundet. Provat att lägga in hur jag har ätit på matdagboken, svårt att ange exakta mängder men ger ett litet hum om hur mycket jag ätit i alla fall. Det kändes i mina ben igår när jag låg i sängen att jag har hållt i gång en del. 

Mitt BMI minskar också givetvis. Enligt indelningarna har jag nu Svår fetma (40+) men SNART är jag nere på nästa steg. Gjorde uträkning på 1177.se. 

Jag fick en kik av detta, att det gått SÅÅ bra i veckan. Trots att jag ätit smörgåstårta, tog dock vatten till istället för saft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!