Veckans vikt

Skrivet 2011-10-28 Klockan 06:44:37

Vågen visade: 103,1 kg
+/- veckan: +0,1 kg
Totalt resultat: -17,9 kg
Ett LITET plus på vågen idag. Borde nog vara glad att det inte är större med tanke på att jag har varit ute och festat, ätit en del godis i veckan när jag mått dåligt. Har inte varit ute och rört mycket på mig då jag har varit hemma mycket med sonen (som varit sjuk). Det kan lika gärna vara maten jag åt för mycket av igår kväll som gav plusset. Men jag vet att det är bara att köra på, äta regelbundet coh låta bli chokladen. Ta mina promenader. 

Denna veckan blev det bara promenad till skolan i måndags, tisdags promenad till och från skola. Sen inget mer.. Jag har inte gjort några övningar hemma, orken har gått till att ta hand om sonen. Blir ingen promenad då utan jag behöver hem och arbeta på en uppgift till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!