Vem behöver pommes idag? Inte jag! Vi åt l...

Skrivet 2011-10-09 Klockan 12:13:07

Vem behöver pommes idag? Inte jag! Vi åt lunch på mcdonalds och jag tog en QP med vatten till. Var länge sen vi åt där. Jag kände inte ens suget efter pomme. Smakade ingen av sonens pappa. Handlade på willys också men inget onyttigt. Inget godis. Åt godis igår, drack lite cola och kebab med bröd. Men oj vad mycket sås, glömde be om såsen vid sidan om. I eftermiddag ska vi på födelsedagsfirande. Sen är det måndag igen.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2011-10-09 Klockan 17:09:53
Hej!



Kul att det går framåt. Har inte hunnit läsa på ett tag men såg att du fått många läsare och det förstår jag. När man läser din blogg känner man verkligen hur du kämpar och hoppas att det går bra för dig. Keep up the good work!!!

URL: http://livetpaenkant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!