Framsteg =D

Skrivet 2011-09-28 Klockan 20:54:23

Jag har varit hemma en halvtimme. Var ute och hade after school med några tjejer från klassen. Det var himla trevligt =D  Jag gick hem från stan då jag inte orkade inte vänta på bussen i 20 min. Var superkissnödig och gick ganska snabbt. Tog mellan 10 och 15 min att gå hem. Förr tog det 20 min till stan. Det är helt klart en förbättring! *glad*  

Jag har tänkt lite på att jag går mycket och får höra att jag minskat om benen. Men jag måste ju ha byggt muskler också... Och det syns inte på vågen. 

Kunde idag ha en jacka (kavajtyp) idag som jag inte kunnat haft på några år. DET var också jättekul!!!  Jackan är inköp hösten 1998, då var den stor så jag skulle kunna ha en tjock tröja under när det var kallt på vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!