Mitt huvud...

Skrivet 2011-09-26 Klockan 20:37:15

Jag har ont i huvudet, har nog druckit för lite idag. 

Gjorde plankan nu, 30,30,30 men fy vad jobbigt det var! 

Idag har jag ätit 1 shake och 1 banan, 1 banan, tacopaj, 1 kexchoklad 100 g, köttgryta med potatis, 1 shake. 

---skrivet tidigare i eftermiddag---
Uj uj, hemma igen. Jag har gått skaplig takt hem, kunde prata i tele men med ansträgning. Fick ta av mig tröjan när jag kom hem och det var stor svettfläk på ryggen. Så nog är mina promenader ansträngda. Jag e darrig nu och det är skönt att sitta ner. 

Enligt mätning på eniro så är det ca 2,4 km till skolan enkel väg. Så jag har nästan gått 5 km idag hittills bara på vägen till skolan. 

Jag behöver peppning för att komma tillbaka på helt rätt väg igen... Att sluta äta godis i veckorna. Det är såååå svårt... Jag kanske känner mig stark nu... men i affären e det svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!