Veckan som gått

Skrivet 2012-12-08 Klockan 08:23:20

Denna veckan har jag varit hemma till större delen med sonen. Han var hängig o hade lite feber. Jag är också förkyld o tar nässpray nu.

Har haft svårt att stå emot sötsaker. Inga promenader har det blivit men jag har tränat lite lätt hemma. Mensen kom igång i veckan också.

Ställde mig på vågen och fick +0,1 kg. Vatten, muskler och benmassa hade ökat.. och fett% gått ner!! Nu vet jag att den inte e hundra på att mäta korrekt men jag har minskat 1,9% i fett på 2 veckor. Det är helt underbart. Jag är inte ledsen för uppgången, trodde det skulle vara mer. Och det skadliga i min kropp minskar ju så jag gör något rätt :-)

Använder spikmatta nästan varje kväll. Blir så skönt avslappnad och sover bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!