Fredag

Skrivet 2012-02-17 Klockan 05:55:14

Igår gick hyfsat förutom kvällen... begäret tog överhanden och jag gjorde en sats chokladbollssmet. =( 
Till middag igår åt vi potatismos, ugnsbakad falukorv och morotsstavar. 

Ställde mig på vågen och vikten har gått nedåt, kommer inte ihåg exakt vad den visade sist men det är mellan 0,3-0,9 kg jag har minskat nu. Skönt att få ett minus. 

Idag kommer mamma hit och äter middag, blir kycklingenchiladas och sallad. Till lunch blir det nog pannkakor för sonen och shake för mig. I helgen har jag tänkt göra köttfärsröra någon gång samt hemgjorda hamburgare. 
Vi fick vakna tidigt idag redan 4.30 var det någon som vaknade.. Blir en lång dag *gäspar*

Börjar bli dags för frukost här, magen talar om det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!