Nov. 01, 2012

Skrivet 2012-11-01 Klockan 06:57:33

Igår och i förrgår översteg jag min mängd kcal som jag ska äta per dag. Fast jag väger inte min mat utan försöker uppskatta bara.
Har blivit snabbmat några dagar nu.. igår kväll blev det lite godis oxå. Köpte en kladdkaka o grädde. Den ligger dock kvar i kylen.

Sonen verkar må bättre. Jag åkte ifrån lite igår o fick hämta lite energi.
Jag har svårt med motivationen nu.. Inte tagit promenader nu några dagar. Känner mig nästan konstant trött o låg på energi. Men kanske tar en liten promenad sen när jag ändå måste ut o handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!