Nov. 11, 2012

Skrivet 2012-11-11 Klockan 08:30:30

Så trött i kroppen igår. Mör i fötterna.. Bakade en hel del igår inför kalaset nästa vecka.
Prövade mina nya handlar nyss på 2 kg. Det var tyngre märktes helt klart mot de jag brukar ha på 1 kg bara. Orkade bara köra en omgång övningar. Gjorde även armhävningar mot vägg. Jag klarar inte av vanliga men dessa klarar jag. Det är tungt o tar emot men gjorde 15 st.

Igår gick jag utan gördel halva dagen. Tänkte på att dra in o spänna en hel del. Och det känns i dag. Måste fortsätta med att aktivera magmuskelaturen mer..

Stretchade höften/ländryggen i sängen innan vi gick upp idag. Blir mindre stel då o får mindre ont.

Jag hade gått ner 1 kg i fredags. Svårt att tänka att jag gjort o förtjänat det. Nog bara en tillfällighet.. Men jag har inte ätit lika mycket godis denna helgen. Jag har t o m kvar godis o inte ens öppnat halvliters läsken jag köpte i fredags. Köpte inget godis igår heller. Det är bra, VÄLDIGT bra. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!