Oct. 29, 2012

Skrivet 2012-10-29 Klockan 23:30:41

Dagen gick riktigt hyfsat matmässigt. Åt ca 1200 kcal, o då åt jag ändå på Max. Valde low carb (saknade dock brödet) och tog ingen läsk eller pomme till. Känner mig duktig! Gick till och från skolan så lite motion har det blivit. Försökte göra proteinfluff ikväll men gick inget bra. Såg då en rad choklad jag glömt bort, åt upp den istället. Tog det lugnt och verkligen njöt!

Har sovit några timmar men så vaknade jag av sonen. Han hostar så på nätterna. Nu har han somnat om.. Ska bara jag lyckas göra desamma. Har ont i halsen så fick ta en halstablett. Kände hur sötsugen jag var när han höll på och hostade. :-( Hatar att inte kunna göra så mycket när han hostar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!