Tränade igårkväll

Skrivet 2012-10-29 Klockan 06:47:37

Igår efter jag tittat igenom inför tentan en sista gång så körde jag igång en video på youtube som jag hittade igår. Nybörjare konditionsträning med lite styrketräning också. Totalt 7 övningar och 3 repetitioner och allt skulle ta ca 30 min. Jag orkade ca 20 min. Sista körde jag utan hantlar, gjorde övningarna ändå och bara det kändes.

Efter det kom pojkvännen hit och umgicks lite. Jag fick massage i ländryggen där jag haft ont några dagar nu. Så skönt det var. Kändes skillnad när jag gick upp imorse. Har jag ekonomi till det (o modet) skulle jag gärna unna mig en ordentlig genomgång massage när jag når mitt nästa "stora" resmål -30kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!